پسره ۱۵ ساله اومده نوشته یک ماه و نیمه کسی عاشقانه بوسم نکرده؟؟
من آخرین بوسم ماله ۲ ساله گیم بود اونم داییم سرمو ماچ کرد بعدم پرتم کرد هوا یادش رفت منو بگیره 

طرف برای آمارگیری اومده به بابام میگه چندتا بچه داری؟
بابام :دوتا
آمارگیره :توشناسنامه که اسم سه تانوشته؟
بابام :ها اینومیگی (منو میگفت)؟ این دکوریه. هروقت اینترنت قطع بشه میادتوحال یه دورمیزنه و میره تواتاق. درهمین حد.

تو مترو بودم..
برا مخاطبم پیام دادم خدا رو شکر ملت ما هنوز انقدر فرهنگ دارند که وقتی بهشون نگاه کنی از زل زدن به گوشیت و پیام های خصوصیت دست بردارند و یجا دیگه رو نگاه کنند
اتفاقا همه دور و بریام با حرفم موافق بودند، لایک کردند!!!!

به بعضیا باید گفت :جناب؛ به ما نمیخوری چون به مانع میخوری...



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت12:02---16 بهمن 1392
ok..منظور ایشون توهین به اسلام نبود..من بد برداشت کردم و ازشون هم معذرت خواهی کردم..راستی میشه به این داداش سهند بگی به ما هم یه نیم نگاهی بندازه؟..کسی که دوست تو باشه حتمااااااااااااااا یه با معرفتهداداش
پاسخ:الان با این حرف شما سهند تو اسمون سیر میکنه!!! چشم بهش میگم


سهند
ساعت10:33---16 بهمن 1392
لواشک خریدم روش نوشته تولیدی حاج رضا، حاج علی و حاج احمد!

خداییش راضی نبودم این همه حاجی تو زحمت بیفتن واسه تولید لواشک!!
پاسخ:دهنت اسفالت پسر!!!! کدوم ..... هستی برادر؟؟؟


ريحانه
ساعت22:15---15 بهمن 1392
سلام بد برداشت نكنيد .متاسفانه بيشتر مردم جامعمون ادعاي مسلماني دارن اما متا سفانه نه حجاب ونه عمل ونه افكار ونه نگاهشون هيچكدوم به مسلمون جماعت نميخوره وهيچ رغبتي براي دانستن راجع به قرآن وامامانمون ندارن.چند تا از دوستانم تو خارج از كشورن قسم ميخوردن مسلمون هاي اونجا قابل مقايسه با مانيستن جالبه اون دوستانم تو

آمريكا وكانادا حجاب كامل دارن وتا به حال نمازشون غذانشده.به قرآن قسم منظور بدي نداشتم.فقط از خداوند ميخوام هم سن وسالام به خداوند نزديك بشن.شما بگيد تاسف نميخوريد؟؟؟؟؟
پاسخ:دادا سجاد قانع شدی؟


شهرزاد
ساعت20:36---15 بهمن 1392
دم بابات گررررررررم!!
پاسخ:مخلصیم!!!


sajjad
ساعت14:54---15 بهمن 1392
ببخشید یه سوال از **ریحانه خانم** داشتم..منظورشون از این که جامعه مون در اسلام غرق شده چیه؟؟؟؟؟؟؟؟..اگه اسلام نبود که ما در جهالت غرق میشدیم.
پاسخ:سوالتو میذارم واسشون دادا و ازشون میخوام که جواب بدن


ريحانه
ساعت11:35---15 بهمن 1392
آپم.نيومديد؟//
پاسخ:سلام بانو ببخشید


ريحانه
ساعت11:01---15 بهمن 1392
خخخخخخخخ متاسفانه اينقدر جامعون تو اسلام غرق شده كه بچه ابتدايي هامون بوسه ي عاشقانه دارن اين خندم بدتر از گريه بود شايدم پسره منظورش مامان باباش بودن آخه من خودم اگه شبا بابامو بوس نكنم خوابم نميبره .آخي طفلكي منم شبانه روز تو اتقمم اما تو اينترنت نيستم تو فكرم.هههههه ما ايم ديگه.واقعا
پاسخ:خب من خودم یا دانشگاهم یا بیمارستان یا پای pc یا پای tv خخخخخخخخخخ کلا همه جا نقش پررنگ ایفا میکنم! کافیه 2 روز برم مسافرت همه متوجه میشن که چقدر خونه ساکت و ارومه!


sajjad
ساعت0:00---15 بهمن 1392
فدااااااااااااااااااااااات داداش..دمت گرم
پاسخ:قابل نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, | 21:15 | نويسنده : آتریسا |